جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۰:۴۲:۱۹

مقدمات برگزاری پنجمین جشنواره نفت و رسانه کلید خورد

باشگاه خبری فراساحل: پنجمین جشنواره نفت و رسانه مردادماه سال ٩٥ و همزمان با روز خبرنگار برگزار می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از دبیرخانه پنجمین جشنواره نفت و رسانه، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در ادامه فعالیت‌های خود به منظور توسعه همکاری با رسانه‌های کشور و پاسداشت تلاش و جدیت تلاشگران عرصه رسانه پنجمین جشنواره نفت و رسانه را  مردادماه سال ٩٥ برگزار می‌کند. بر اساس فراخوان پنجمین جشنواره نفت و رسانه، پدیدآورندگان آثار رسانه‌ای از جمله نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان در ١١ رشته: سرمقاله و یادداشت، گفتگو، نقد، خبر، گزارش خبری، مقاله تحلیلی- توصیفی- تحقیقی، عکس، طنز و کاریکاتور، تیتر، صوتی و تصویری و ترجمه می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.


هر شرکت‌کننده با پنج اثر از میان ١١ رشته اعلام شده می‌تواند در این جشنواره شرکت کند، شرکت‌کنندگان باید آثار تولیدی خود را حداکثر تا پایان فروردین ماه سال ١٣٩٥ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. از برگزیدگان پنجمین جشنواره نفت و رسانه طی مراسمی همزمان با روز خبرنگار قدرانی خواهد شد. علاقمندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات به سایت این جشنواره به آدرس: www.oilfestival.ir/media مراجعه کنند. نخستین جشنواره نفت و رسانه به ابتکار اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در سال ١٣٨٢ راه‌اندازی و تا سال ١٣٨٤ سه دوره آن اجرا شد. چهارمین دوره این جشنواره پس از وقفه‌ای ١٠ ساله، دیماه امسال و با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت از سر گرفته شد.



  کد خبر : 1344
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :